Et solid firma fortjener et solid uttrykk. Vi har levert både visuell identitet og nettside for Sørlaminering, med rene linjer og fokus på presisjon.
Som en del av leveransen utviklet vi en Tone of Voice som skulle være seriøs og formidle faglig tyngde, kombinert med slagord der det passer. Vi jobbet frem flere ulike retninger, før vi landet på et slagord som både beskriver prosessen, menneskene og produktet – et produkt som bokstavelig talt består av flere lag limt sammen til bjelker: Lag på lag med kvalitet.
Visuell identitet
En dempet og strukturert visuell identitet, bygget på Sørlaminering sine verdier. Firkantede former hentes fra logoikonet og brukes på tvers av flater for å skape helhet og gjenkjennelse.
Nettside
Vi tok utgangspunkt i den nye profilen og laget en nettside som er enkel å bruke og lett å finne frem i. Tydelig struktur, rene linjer og godt med luft gjør at innholdet kommer til sin rett, og matcher det visuelle uttrykket vi har utarbeidet.